silent reader(s)

Entri Buat Perampas

0 balasan ikhlas






Assalamualaikum . pertama sekali , akhirnya berguna juga entri perfume yang saya pernah tulis sebelum ni. dan surprisingly , cerita ampu* nenek memang sentiasa dalam carian , ada sesuatu menarik kah ? dan entri paling terbaru yang mengalahkan entri-entri lain , hoho , cara nak rampas seseorang . hoho. habis jahat dah gelak tu .

sebenarnya keadaannya begini , entri itu bukan menyeru rakyat Malaysia untuk jadi perampas . jika intipatinya diperhalusi sehingga maksud terdalam , tentu anda takkan terfikir saya menyaran kita semua untuk jadi perampas . dan jika anda seorang Muslim , anda harus yakin dengan yang namanya jodoh . selagi anda boleh elak , itu bukan jodoh. tapi kalau fizikal saja mengelak , tapi hati menuntut , Allahhualam.

memang kalau kita semua diberi pilihan , perampas pun tak mahu jadi perampas . tapi kita tengah bercakap pasal dunia , siapa cepat dia dapat . usaha , selagi tak melampau , sampai guna dukun pawang memang cari bala sendiri lah. memang peratus untuk dapatkan seseorang tu tinggi , tapi jika nak dapatkan hati seseorang dengan bantuan syaitoonnnnnn , percayalah tubuhnya saja milik kita , hatinya bukan untuk kita , melainkan yang bersama kita cuma jasad yang dikawal syaitoonnnn . nak kah ? menggerunkan.

khas bakal perampas atau pernah jadi perampas , perosak rumahtangga orang , saya selaku remaja yang belum tahu apa-apa pasal alam rumahtangga ni menyarankan anda cuba lah cari orang bujang .hekhek. sedap hati saja nak nasihat orang lain kan. kalau betul sayang dan nekad , berdoa lah pada Tuhan , maka Dia sajalah yang mampu membolak-balik hal perasaan dan hati , untuk sayang atau benci , untuk terima atau menolak , untuk redha bermadu , untuk rela menambah cawangan .hoho. saranan yang baik jadikan pedoman , saranan yang merapu jadikan sisipan cuma.bai.bai.bai..fi imanillah!

 

Copyright All Rights Reserved A Gentleman To Be